Wrocław

ul. Kuźnicza 56

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • 9,90 zł
  • 11,00 zł

Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań

Wersja papierowa
Wydawnictwo: C.H. Beck
ISBN: 978-83-8128-042-6
Format: 16.5x24.0cm
Liczba stron: 246
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1, 2017 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
99,00 zł 89,10 zł

Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te mają zasadnicze znaczenie dla menedżerów oraz pracowników działów sprzedaży i marketingu firm handlowych, usługowych, a także produkcyjnych, oni bowiem na co dzień podejmują decyzje wymagające aktualnej, ale i pogłębionej wiedzy o zachowaniach konsumentów. Zawarte w książce treści mogą więc być wykorzystane jako podstawa tworzenia skutecznych strategii marketingowych.

Publikacja jest oparta na solidnej podbudowie teoretycznej – autorzy dokonali przeglądu najnowszej światowej literatury dotyczącej konsumpcji i zachowań konsumentów.

Książka jest adresowana do pracowników naukowych i naukowo-dydaktycznych reprezentujących takie kierunki, jak: ekonomia, finanse czy zarządzanie, oraz do studentów tych kierunków zarówno na uczelniach ekonomicznych, jak i na wydziałach ekonomicznych uniwersytetów. Powinna też zainteresować doktorantów przygotowujących rozprawy z obszaru ekonomii i zarządzania.

Zachowania konsumentów należą do obszaru, w ramach którego stosunkowo często badacze podejmują przedsięwzięcia identyfikacji ich specyfiki, determinant je kształtujących itp. Jednakże tematyka, wokół której skupiają się Autorzy monografii nie jest często prezentowana w literaturze zarówno polskiej, jak i zagranicznej. Główny jej nacisk położony jest na wiedzę ekonomiczną konsumentów i jej wpływ na ich zachowania. Problem ten jest niezwykle aktualny, biorąc pod uwagę zmiany w otoczeniu (np. rozwój nowych technologii, szeroki dostęp do informacji).

Dr hab. Małgorzata Bartosik-Purgat, prof. UEP
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Zespół autorski tworzą pracownicy Katedry Badań Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Wrocław akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier